Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12780
Назва: Модель економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти: від концепції до ефективного результату
Інші назви: Model of the economic development of postgraduate education: from the concept to the effective result
Автори: Пєнцова, Н. В.
Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, державне регулювання, якість освітніх послуг, людський потенціал, суспільний паритетний договір
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Пєнцова, Н. В. Модель економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти : від концепції до ефективного результату [Текст] / Н. В. Пєнцова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 104–108. – Бібліогр.: с. 107–108 (6 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті наведено комплекс економічних важелів (векторів), які, за результатами дослідження, сприятимуть реалізації стратегії держави та уряду щодо побудови моделі економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні, а саме: державне регулювання нормативно-правового та організаційного забезпечення, якість освітніх послуг, людський потенціал, суспільний паритетний договір. Запропоновано комплексний підхід у запровадженні локальних змін окремих аспектів діяльності від визначення концепції до отримання ефективного результату, шляхом виконання певних умов наведеної моделі, у тому числі педагогічних, економічних, соціальних, що надає можливість принципово змінити систему післядипломної педагогічної освіти в Україні та досягти її подальшого розвитку. Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, державне регулювання, якість освітніх послуг, людський потенціал, суспільний паритетний договір.
The article brings a set of economic levers (vectors) that will facilitate the implementation of the strategy of the state and government regarding construction of a model of the economic development of postgraduate education in Ukraine, namely: state regulation of the regulatory legal and organizational support, quality of educational services, human resources, and public parity agreement. The author has proposed the integrated approach to the local revisions in specific aspects of activities from the concept to the effective result by fulfillment of particular conditions of the model, including pedagogic, economic, social, which will make it possible to change the system of postgraduate education in Ukraine and achieve its further development. Key words: postgraduate pedagogical education, state regulation, quality of educational services, human resources, public parity agreement.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12780
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.