Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПєнцова, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-03-31T10:52:28Z-
dc.date.available2017-03-31T10:52:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПєнцова, Н. В. Модель економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти : від концепції до ефективного результату [Текст] / Н. В. Пєнцова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 104–108. – Бібліогр.: с. 107–108 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12780-
dc.description.abstractУ статті наведено комплекс економічних важелів (векторів), які, за результатами дослідження, сприятимуть реалізації стратегії держави та уряду щодо побудови моделі економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні, а саме: державне регулювання нормативно-правового та організаційного забезпечення, якість освітніх послуг, людський потенціал, суспільний паритетний договір. Запропоновано комплексний підхід у запровадженні локальних змін окремих аспектів діяльності від визначення концепції до отримання ефективного результату, шляхом виконання певних умов наведеної моделі, у тому числі педагогічних, економічних, соціальних, що надає можливість принципово змінити систему післядипломної педагогічної освіти в Україні та досягти її подальшого розвитку. Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, державне регулювання, якість освітніх послуг, людський потенціал, суспільний паритетний договір.uk
dc.description.abstractThe article brings a set of economic levers (vectors) that will facilitate the implementation of the strategy of the state and government regarding construction of a model of the economic development of postgraduate education in Ukraine, namely: state regulation of the regulatory legal and organizational support, quality of educational services, human resources, and public parity agreement. The author has proposed the integrated approach to the local revisions in specific aspects of activities from the concept to the effective result by fulfillment of particular conditions of the model, including pedagogic, economic, social, which will make it possible to change the system of postgraduate education in Ukraine and achieve its further development. Key words: postgraduate pedagogical education, state regulation, quality of educational services, human resources, public parity agreement.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk
dc.subjectдержавне регулюванняuk
dc.subjectякість освітніх послугuk
dc.subjectлюдський потенціалuk
dc.subjectсуспільний паритетний договірuk
dc.titleМодель економічного розвитку післядипломної педагогічної освіти: від концепції до ефективного результатуuk
dc.title.alternativeModel of the economic development of postgraduate education: from the concept to the effective resultuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.