Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12792
Назва: | Особливості формування бізнес-культури будівельних підприємств |
Інші назви: | Features of formation of business culture construction enterprises |
Автори: | Радамовська, І. В. |
Ключові слова: | культура, бізнес-культура, моделі бізнес-культур, моральні норми, цінності, переконання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Радамовська, І. В. Особливості формування бізнес-культури будівельних підприємств [Текст] / І. В. Радамовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 125–128. – Бібліогр.: с. 128 (10 назв). |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню особливостей формування бізнес-культури будівельних підприємств, що
обумовлено винятковою роллю, яку відіграє бізнес-культура у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного підприємства та стійкості його функціонування. Досліджено сутність поняття «культура» як складної багатоаспектної категорії. Надано трактування терміна «бізнес-культура» та вивчено її основні складові. Встановлено, що бізнес-культура
безпосередньо впливає на результати бізнесу, досягнення мети його функціонування. Вивчено різні моделі бізнес-культур та ідентифіковано типи бізнес-культур, притаманні будівельним підприємствам. Розглянуто процес формування
бізнес-культури будівельних підприємств.
Ключові слова: культура, бізнес-культура, моделі бізнес-культур, моральні норми, цінності, переконання. The article is devoted to studying the features of formation construction companies’ business culture, due to the exceptional role played by the business culture to ensure competitiveness and sustainability of modern enterprise functioning. The essence of the concept of «culture» as a complex multidimensional category was explored. The business culture directly affects on the business results of enterprises, achieving the goal of their operation. Different models of business cultures were studied and the types of business cultures inherent in construction companies were identified. The process of creating business culture in construction companies was explored. Key words: culture, business culture, model of business culture, moral norms, values and beliefs. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12792 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-КУЛЬТУРИ.pdf | 370.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.