Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Название: Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
Другие названия: Methods of analysis and formation of marketing trade policy for agrarian enterprises
Авторы: Ларіна, Я. С.
Діченко, А. Л.
Ключевые слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Ларіна, Я. С. Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 108–114. – Бібліогр.: с. 113 (14 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено сутність та структуру поняття «маркетингова товарна політика», встановлено взаємозв’язок між ефективністю економічної реалізації товарів сільськогосподарського виробництва та використанням маркетингу в цілому та управління маркетинговою товарною політикою зокрема. Також авторами розглянуто методи аналізу, формування та ефективної реалізації маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування.
In the article the essence and structure of the concept of marketing product policy are determined, the relationship between the economic efficiency of goods production and use of marketing in general and management marketing trade policy in particular are established. Also authors defined methods of analysis, development and effective use of marketing commodity policy by agrarian enterprises. Key words: marketing activities, marketing commodity policy, agricultural enterprises, methods, efficiency, analysis, formation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.