Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Назва: Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Methods of analysis and formation of marketing trade policy for agrarian enterprises
Автори: Ларіна, Я. С.
Діченко, А. Л.
Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Ларіна, Я. С. Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 108–114. – Бібліогр.: с. 113 (14 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність та структуру поняття «маркетингова товарна політика», встановлено взаємозв’язок між ефективністю економічної реалізації товарів сільськогосподарського виробництва та використанням маркетингу в цілому та управління маркетинговою товарною політикою зокрема. Також авторами розглянуто методи аналізу, формування та ефективної реалізації маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування.
In the article the essence and structure of the concept of marketing product policy are determined, the relationship between the economic efficiency of goods production and use of marketing in general and management marketing trade policy in particular are established. Also authors defined methods of analysis, development and effective use of marketing commodity policy by agrarian enterprises. Key words: marketing activities, marketing commodity policy, agricultural enterprises, methods, efficiency, analysis, formation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.