Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріна, Я. С.-
dc.contributor.authorДіченко, А. Л.-
dc.date.accessioned2017-04-07T08:11:31Z-
dc.date.available2017-04-07T08:11:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛаріна, Я. С. Методи аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств [Текст] / Я. С. Ларіна, А. Л. Діченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 108–114. – Бібліогр.: с. 113 (14 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12858-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність та структуру поняття «маркетингова товарна політика», встановлено взаємозв’язок між ефективністю економічної реалізації товарів сільськогосподарського виробництва та використанням маркетингу в цілому та управління маркетинговою товарною політикою зокрема. Також авторами розглянуто методи аналізу, формування та ефективної реалізації маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова товарна політика, сільськогосподарські підприємства, методи, ефективність, аналіз, формування.uk
dc.description.abstractIn the article the essence and structure of the concept of marketing product policy are determined, the relationship between the economic efficiency of goods production and use of marketing in general and management marketing trade policy in particular are established. Also authors defined methods of analysis, development and effective use of marketing commodity policy by agrarian enterprises. Key words: marketing activities, marketing commodity policy, agricultural enterprises, methods, efficiency, analysis, formation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectформуванняuk
dc.titleМетоди аналізу та формування маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємствuk
dc.title.alternativeMethods of analysis and formation of marketing trade policy for agrarian enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.