Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12861
Название: | Особливості маркетинг-менеджменту організації в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності |
Другие названия: | The specialties of marketing management of organization in condition of expansion foreign economic activity |
Авторы: | Євтушенко, Г. В. Васильєва, М. С. |
Ключевые слова: | біологічно активні добавки, зовнішньоекономічна діяльність, лікарські засоби, маркетинг-менеджмент |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Євтушенко, Г. В. Особливості маркетинг-менеджменту організації в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Г. В. Євтушенко, М. С. Васильєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 125–131. – Бібліогр.: с. 130–131 (15 назв). |
Серия/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Краткий осмотр (реферат): | У роботі надано обґрунтування та розробку механізмів маркетинг-менеджменту організації в умовах
розширення зовнішньоекономічної діяльності. Це дозволяє підвищити її ефективність та конкурентоспроможність на
зовнішніх ринках. Стаття досліджує причини маркетингового управління, яке являє собою систему маркетингової концепції, визначає його цілі і функції, роль і місце бізнес-підприємств. Використання маркетингового управління до-
зволяє підприємцям краще адаптуватися до мінливих умов внутрішнього і зовнішнього середовищ і забезпечувати
стратегічний розвиток компанії.
Ключові слова: біологічно активні добавки, зовнішньоекономічна діяльність, лікарські засоби, маркетинг-менеджмент. The paper provided study and develops mechanisms for marketing management organization in the development of foreign economic activity. It can increase its efficiency and competitiveness in foreign markets. The article explores the reasons of marketing management, which is a system of marketing concept, defines its objectives and functions, role and place of business enterprises. Use marketing management allows entrepreneurs to better adapt to the changing internal and external environment and ensure the strategic development of the company. Key words: dietary supplements, foreign trade, pharmaceuticals, marketing management. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12861 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.