Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНалукова, Н.І.-
dc.date.accessioned2015-02-24T09:12:43Z-
dc.date.available2015-02-24T09:12:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНалукова, Н. І. Управління нематеріальними активами суб’єктів підприємництва: дискусійні аспекти та проблеми ідентифікації [Текст] / Н. І. Налукова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2013. – Вип. 3(40). – С. 36–40. – Бібліогр.: с. 40 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1286-
dc.descriptionSummarizing the various approaches to determine the essence of intangible assets management the author presented her scientific position regarding the interpretation of this term. Management system of intangible assets provides the presence of elements which interact with each other and, at the same time, each of them has its own special principles, management techniques, organizational forms, rules and regulations and special features to achieve these goals. Apply into practice effective management of intangible assets will increase the market value of all assets, improve its competitiveness, access to new markets, improve business reputation, promotion of new brands and to strengthen the market successful brand. There are still incompletely concerted questions regarding identification and valuation of intangible assets, remains unsolved controversy surrounding the definition of "limits of" of intangible assets. Key words: intangible assets, intangible assets management, approaches to the valuation of intangible assets.uk
dc.description.abstractУзагальнюючи різноманітні підходи до з’ясування сутності управління нематеріальними активами суб’єктів підприємництва подано авторську наукову позицію щодо трактування даного поняття. Система управління нематеріальними активами передбачає наявність елементів, котрі взаємодіють між собою, та, разом з тим, кожному із них притаманні свої особливі принципи, методи управління, організаційні форми, норми і нормативи та спеціальні функції, спрямовані на досягнення визначених цілей. Застосування на практиці ефективної системи управління нематеріальними активами сприятиме підвищенню ринкової вартості усіх активів підприємства, покращенню його конкурентоспроможності, виходу на нові ринки збуту, покращенню ділової репутації, просуванню нових торгових марок та закріпленню на ринку успішного бренду. Залишаються неповністю узгодженими питання щодо ідентифікації та оцінки вартості нематеріальних активів підприємства, нерозв’язаною залишається полеміка навколо визначення “меж” наявних нематеріальних активів. Ключові слова: нематеріальні активи, управління нематеріальними активами, підходи до оцінки вартості нематеріальних активів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectуправління нематеріальними активамиuk
dc.subjectпідходи до оцінки вартості нематеріальних активівuk
dc.titleУправління нематеріальними активами суб’єктів підприємництва: дискусійні аспекти та проблеми ідентифікаціїuk
dc.title.alternativeIntangible assets managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (40) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.