Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSterina, E. V.-
dc.date.accessioned2017-04-20T07:16:24Z-
dc.date.available2017-04-20T07:16:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSterina, E. V. The features of cluster analysis for market segmentation [Текст] / E. V. Sterina // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип. 7. Ч. 3. – С. 115–117. – Бібліогр.: с. 117 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12991-
dc.description.abstractWere considered the problems and peculiarities of application of cluster analysis in the segmentation of the market, namely in marketing research. Outlined the main advantages and disadvantages of cluster analysis, as well as the intended use of this type of analysis of the market environment. Key words: cluster, cluster analysis, segmentation, marketing research, market.uk
dc.description.abstractРозглянуто проблеми та особливості застосування кластерного аналізу в сегментації ринку, зокрема, в маркетингових дослідженнях. Визначено основні переваги та недоліки кластерного аналізу, а також цілі використання цього аналізу ринкового середовища. Ключові слова: кластер, кластерний аналіз, сегментація, маркетингові дослідження, ринок.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectclusteruk
dc.subjectcluster analysisuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectmarketuk
dc.titleThe features of cluster analysis for market segmentationuk
dc.title.alternativeОсобливості застосування кластерного аналізу для сегментації ринкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 3 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE FEATURES OF CLUSTER ANALYSIS FOR MARKET SEGMENTATION.pdf302.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.