Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1340
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарічанська, Н.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-26T10:02:18Z | - |
dc.date.available | 2015-02-26T10:02:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Зарічанська Н.В. Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей / Н.В.Зарічанська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.174-182 | uk |
dc.identifier.issn | 2218-5348 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1340 | - |
dc.description | Стаття у Міжнародному науковому віснику | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the philologycheskoe educational environment that consists of two types of pedagogical processes – innovation and traditional. On which model of education – innovative or traditional – is used, depends on the choice of a particular method of teaching. It has been proved that the use of interactive technology dramatically increases the percentage of learning as they impact not only on the mind, but also in a sense. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.subject | Інноваційні технології у підготовці фахівців філологічних спеціальностей | uk |
dc.subject | філологічний простір, педагогічні процеси, інноваційні технології, традиційні технології, майбутні юристи | uk |
dc.title | Використання інноваційних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців філологічних спеціальностей | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зарічанська.pdf | Стаття | 606.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.