Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаплінський, В.В.-
dc.date.accessioned2015-02-26T10:06:25Z-
dc.date.available2015-02-26T10:06:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКаплінський В.В. Формування комунікативної складової діяльності педагога в контексті реформування системи вищої освіти в Україні / В.В.Каплінський // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.182-189uk
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1341-
dc.descriptionСтаття у Міжнародному науковому вісникуuk
dc.description.abstractn the article the attempt to specify the communicative skills on the basis of the model, which consists of the five components, and to point out the main characteristics was made.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.subjectФормування комунікативної діяльності педагога в контексті реформування системи вищої освіти Україниuk
dc.subjectкомунікація, комунікативна модель навичок, навички сприйняттяuk
dc.titleФормування комунікативної складової діяльності педагога в контексті реформування системи вищої освіти в Україніuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каплінський.pdfСтаття635.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.