Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1370
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кляп, Маріанна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Лавер, Олександр Георгійович | - |
dc.contributor.author | Кляп, Михайло Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-27T09:26:32Z | - |
dc.date.available | 2015-02-27T09:26:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кляп М.І., Кляп М.П., Лавер О.Г. Окремі аспекти вивчення математичних дисциплін студентами вищих навчальних закладів непрофільних спеціальностей // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.189-201 | uk |
dc.identifier.issn | 2218-5348 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1370 | - |
dc.description | Стаття у Міжнародному науковому віснику | uk |
dc.description.abstract | he article highlights some of the features of the study of mathematical sciences students of non-core specialties. Analyzes the specific curriculum, some techniques activation of teaching and learning of mathematics students and economists, managers, tourists, linguists, formulate specific recommendations to enhance their mathematical training. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.subject | Вивчення математичних дисциплін у ВНЗ | uk |
dc.subject | вивчення математичних дисциплін, непрофільні спеціальності, активація викладання та навчання, практична спрямованість | uk |
dc.title | Окремі аспекти вивчення математичних дисциплін студентами вищих навчальних закладів непрофільних спеціальностей | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кляп_Лавер_Кляп.pdf | Стаття | 642.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.