Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуржій, Н. Г.-
dc.date.accessioned2017-06-13T07:19:21Z-
dc.date.available2017-06-13T07:19:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГуржій, Н. Г. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики як підґрунтя стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку [Текст] / Н. Г. Гуржій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 28–32. – Бібліогр.: с. 31-32 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13804-
dc.description.abstractУ статті визначено роль та взаємодію маркетингу та логістики у процесі стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку. Систематизовано функції збутової діяльності на основі аналізу теоретичних здобутків науковців. Розглянуто види загальнокорпоративних стратегій підприємства, а також функціональних: логістичної та дистрибуційної. Відображено інтеграцію загальнокорпоративної конкурентної стратегії та функціональних стратегій збутової діяльності підприємства. Запропоновано 3-Д модель визначення збутової стратегії охоплення міжнародного ринку за функціональними елементами. Ключові слова: логістика, маркетинг, стратегічне управління, збут, міжнародний ринок.uk
dc.description.abstractThe role and the interaction of marketing and logistics during the process of strategic sales management in the international market have been defined in the article. Based on the analysis of theoretical achievements of scientists, functions of sales activity have been systematized. The types of general corporate strategies of the enterprise, as well as functional: logistics and distribution have been investigated. The integration of corporate-wide competitive strategy and functional strategies of enterprise sales activity has been reflected. There has been proposed the 3-D model for determining the international sales strategy for the functional elements. Key words: logistics, marketing, strategic management, marketing, international market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectміжнародний ринокuk
dc.titleІнтеграційна взаємодія маркетингу та логістики як підґрунтя стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринкуuk
dc.title.alternativeIntegration interaction of marketing and logistics as the basis of the international strategic sales managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІНТЕГРАЦІЙНА ВЗАЄМОДІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ.pdf407.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.