Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2017-07-03T08:13:27Z-
dc.date.available2017-07-03T08:13:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКіш, Н. В. Принципи формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів [Текст] / Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 138–141. – Бібліогр.: с. 140 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14145-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Визначено та охарактеризовано систему принципів, які лежать в основі формування культури іншомовного професійного спілкування та за яких у процесі формування культури іншомовного професійного спілкування забезпечується ефективність формування складових культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі. Ключові слова: іншомовне професійне спілкування, складові культури іншомовного професійного спілкування, принципи навчання, майбутні інженери.uk
dc.description.abstractIn the article the problem of forming the culture of foreign professional communication of engineers-to-be has been considered in a close interconnection with the issue of their professional training. The system of principles has been defined and characterized that underlie the formation of foreign culture and professional communication and in which in the process of forming the culture of foreign professional communication is provided the effectiveness of the formation of cultural components of foreign professional communication of future specialists in engineering branch: the principle of personalization; the principle of teaching oriented on self-development; the principle of active role; the principle of module studying; the principle of dialogue communication; the principle of professional communication; the principle of knowledge integration; the principle of possible problems and the principle of activity studying. Key words: foreign professional communication, components of the culture of foreign professional communication, learning principles, engineers-to-be.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectіншомовне професійне спілкуванняuk
dc.subjectскладові культури іншомовного професійного спілкуванняuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.titleПринципи формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativePrinciples of formation of culture of foreign professional communication of engineers-to-beuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016
Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.