Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВащук, Ф. Г.-
dc.contributor.authorПереста, Ю.Ю.-
dc.contributor.authorПрохорова, А.І.-
dc.contributor.authorРогач, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2015-03-03T12:27:41Z-
dc.date.available2015-03-03T12:27:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПошук оптимальної моделі інтеграції медичної освіти, або добровільний університетський освітній округ в умовах Закарпатської області [Текст] / Ф. Г. Ващук, Ю. Ю. Переста, А. І. Прохорова, І. М. Рогач // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / гол. ред. А.С. Головацький. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 3 (48). – С. 205–210. – Бібліогр.: с. 209–210 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1423-
dc.descriptionThe authors analyzed educational methodical complex created by state higher educational establishment Uzhhorod National University and three medical colleges of Zakarpattia as a voluntary regional association of medical educational establishments implementing educational programs of different levels with the purpose of achieving mutually beneficial result while preserving their legal and financial independence. From the position of searching for the optimal model, formation of the system of sustainable professional medical education following the example of university education district (association, union) that integrates exclusively higher educational establishments of different levels on the basis of European model. Key words: educational methodical complex, university education district, optimal modeluk
dc.description.abstractАвторами проаналізовано створений Ужгородським національним університетом та трьома медичними коледжами Закарпатської області навчально-методичний комплекс як добровільне регіональне об’єднання медичних освітніх закладів, що реалізують освітні програми різних рівнів, із метою досягнення взаємовигі- дного результату при збереженні юридичної і фінансової самостійності. Аналіз проведено з позиції пошуку оптимальної моделі утворення системи безперервної професійної медичної освіти, за прикладом універси- тетського освітнього округу (асоціації, союзу), що за європейським зразком інтегрує в собі виключно вищі навчальні заклади різних рівнів. Ключові слова: навчально-методичний комплекс, університетський освітній округ, оптимальна модельuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesМедицина;-
dc.subjectнавчально-методичний комплексuk
dc.subjectуніверситетський освітній округuk
dc.subjectоптимальна модельuk
dc.titleПошук оптимальної моделі інтеграції медичної освіти, або добровільний університетський освітній округ в умовах Закарпатської областіuk
dc.title.alternativeSearch for optimal model of integration of medical education, or voluntary university education district under conditions of Zakarpattia regionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 3 (48) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.