Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1423
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващук, Ф. Г. | - |
dc.contributor.author | Переста, Ю.Ю. | - |
dc.contributor.author | Прохорова, А.І. | - |
dc.contributor.author | Рогач, Іван Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-03T12:27:41Z | - |
dc.date.available | 2015-03-03T12:27:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пошук оптимальної моделі інтеграції медичної освіти, або добровільний університетський освітній округ в умовах Закарпатської області [Текст] / Ф. Г. Ващук, Ю. Ю. Переста, А. І. Прохорова, І. М. Рогач // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / гол. ред. А.С. Головацький. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 3 (48). – С. 205–210. – Бібліогр.: с. 209–210 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1423 | - |
dc.description | The authors analyzed educational methodical complex created by state higher educational establishment Uzhhorod National University and three medical colleges of Zakarpattia as a voluntary regional association of medical educational establishments implementing educational programs of different levels with the purpose of achieving mutually beneficial result while preserving their legal and financial independence. From the position of searching for the optimal model, formation of the system of sustainable professional medical education following the example of university education district (association, union) that integrates exclusively higher educational establishments of different levels on the basis of European model. Key words: educational methodical complex, university education district, optimal model | uk |
dc.description.abstract | Авторами проаналізовано створений Ужгородським національним університетом та трьома медичними коледжами Закарпатської області навчально-методичний комплекс як добровільне регіональне об’єднання медичних освітніх закладів, що реалізують освітні програми різних рівнів, із метою досягнення взаємовигі- дного результату при збереженні юридичної і фінансової самостійності. Аналіз проведено з позиції пошуку оптимальної моделі утворення системи безперервної професійної медичної освіти, за прикладом універси- тетського освітнього округу (асоціації, союзу), що за європейським зразком інтегрує в собі виключно вищі навчальні заклади різних рівнів. Ключові слова: навчально-методичний комплекс, університетський освітній округ, оптимальна модель | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Медицина; | - |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | uk |
dc.subject | університетський освітній округ | uk |
dc.subject | оптимальна модель | uk |
dc.title | Пошук оптимальної моделі інтеграції медичної освіти, або добровільний університетський освітній округ в умовах Закарпатської області | uk |
dc.title.alternative | Search for optimal model of integration of medical education, or voluntary university education district under conditions of Zakarpattia region | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 3 (48) - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОШУК ОПТИМАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ, АБО ДОБРОВІЛЬНИЙ.pdf | 340.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.