Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Оксана Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-07-18T08:00:59Z-
dc.date.available2017-07-18T08:00:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТовканець, О. С. Проблеми підготовки фахівців з менеджменту освіти у сучасній психолого-педагогічній літературі [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 293–297. – Бібліогр.: с. 296 (19 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14322-
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз проблеми підготовки фахівців з менеджменту освіти у сучасній психолого- педагогічній літературі. Проаналізовано представлення напрямів щодо підготовки фахівців з менеджменту освіти: професійна компетентність управлінців освітньої галузі, управління освітніми системами та якістю освітніх послуг у галузі освіти в зарубіжних країнах, історико-педагогічні проблеми становлення системи професійної підготовки менеджерів освіти тощо. Ключові слова: менеджмент освіти, управління в освіті, професійна компетентність, освітня галузь.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the problem of training in management education in modern psychological and pedagogical literature. The attention is focused on the ability of the head to effectively implement management activities in education based on fundamental economic, educational and psychological knowledge, skills and personal qualities for effective development organization (institution) in a competitive market. Significant is the problem of management of educational systems and the quality of educational services as key components of managerial activities in education. It has been emphasized that of particular interest are the studies on the training of education managers and administrators in education in foreign countries. The increased interest of scientists to the problem of management of higher education institutions, the need for an objective understanding of the historical experience of higher education institutions to develop scientific principles of management based on creative use of the heritage of the past determine the appeal to historical and pedagogical aspects of a system of training of education managers. Key words: management education, management education, professional competence, education industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectменеджмент освітиuk
dc.subjectуправління в освітіuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectосвітня галузьuk
dc.titleПроблема підготовки фахівців з менеджменту освіти у сучасній психолого-педагогічній літературіuk
dc.title.alternativeProblems of training of education management in modern psychological and educational literatureuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ.pdf219.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.