Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасіков, О.М.-
dc.date.accessioned2017-08-15T10:52:55Z-
dc.date.available2017-08-15T10:52:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМожливі негативні наслідки використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх цілях [Текст] / О. М. Красіков // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : Серія: Право. В 3-х частинах. / Бисага Ю.М., Гарагонич О.В., Бєлов Д.М., Бобровник С.В. та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 19. Т.3. – С.149–151uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14537-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню можливих негативних наслідків використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх цілях для ефективного вирішення проблем безперервної освіти в різнорівневому освітянському просторі України. Ключові слова: інформаційні технології, комунікаційні технології, освіта, різнорівнева підготовка.uk
dc.description.abstractThe article is sanctified to research of possible negative consequences of the use of information and communicative technologies in educational aims for the effective decision of problems of continuous education in multilevel educational space of Ukraine. Key words: information technologies, communicative technologies, education, multilevel preparation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectрізнорівнева підготовкаuk
dc.titleМожливі негативні наслідки використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітніх ціляхuk
dc.title.alternativePossible negative consequences of the use of information and communication technologies for educational reasonsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 19 Том 3 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.