Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, О.П.-
dc.contributor.authorКоролюк, Т.М.-
dc.date.accessioned2017-08-28T10:35:59Z-
dc.date.available2017-08-28T10:35:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКомунікаційна складова мерчанйдазингу та основні його види [Текст] / О. П. Бурліцька, Т. М. Королюк // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 65–68. – Бібліогр. : с. 68 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14639-
dc.description.abstractРозкрито проблему застосування комунікаційної складової мерчандайзингу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу. На основі аналізу основних видів мерчандайзингу визначаються оптимальні підходи до просування товарів на споживчому ринку. Ключові слова: мерчандайзинг, категорійний мерчандайзинг, сезонний мерчандайзинг, візуальний мерчандайзинг, візитний мерчандайзинг, ексклюзивний мерчандайзинг та комунікативний мерчандайзинг.uk
dc.description.abstractThe problem of application of communication constituent of merchandizing is exposed in the trade marketing for forming of positive relation of consumers to the new products and achievement of primary purpose – to the increase of volumes of sales. On the basic of analysis of main types of merchandizing the optimal going is determined near advancement of commodities at the user market. Keywords: merchandizing, categorical merchandizing, seasonal merchandizing, visual merchandizing, visit merchandizing, exclusive merchandizing, communicative merchandizing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Карпатська вежа"uk
dc.subjectмерчандайзингuk
dc.subjectкатегорійний мерчандайзингuk
dc.subjectсезонний мерчандайзингuk
dc.subjectвізуальний мерчандайзингuk
dc.subjectвізитний мерчандайзингuk
dc.subjectексклюзивний мерчандайзинг та комунікативний мерчандайзингuk
dc.titleКомунікаційна складова мерчандайзингу та основні його видиuk
dc.title.alternativeThe communication constituent of merchandizing and his basic typesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОМУНІКАЦІЙНА СКЛАДОВА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ.pdf197.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.