Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14691
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХамула, О.О.-
dc.date.accessioned2017-08-30T06:54:05Z-
dc.date.available2017-08-30T06:54:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інтернет-мережі [Текст] / О. О. Хамула // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С.291–298. – Бібліогр. : с. 298 (3 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14691-
dc.description.abstractУ статті наведено максимально повну множину узагальнених факторів зовнішнього та внутрішнього впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в мережі Інтернет.Розроблено модель ієрархії впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в мережі Інтернет, яка, окрім упорядкування за важливістю впливу на процес реалізації продукції, уможливила подальший поділ на підпорядковані компоненти для виявлення ступеня послаблення чи посилення дії спричиняючого фактора. Ключові слова: фактори зовнішнього впливу, фактори внутрішнього впливу, інформаційне середовище, Інтернет мережа, видавничо-поліграфічна продукція, модель ієрархіїuk
dc.description.abstractThe article presents the most complete set of generalized external and internal factors influence the processof publishing and printing products on the Internet. Developed the model of hierarchy of these factors, which, in addition to ordering most important influence on sales, enabled further division into subordinate components to identifythe degree of weakening or strengthening of the causing factor. Keywords: external factors influence, domestic factors influence, the information environment, the Internet, publishing and printing products, the model of hierarchy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Карпатська вежа"uk
dc.subjectфактори зовнішнього впливуuk
dc.subjectфактори внутрішнього впливуuk
dc.subjectінформаційне середовищеuk
dc.subjectІнтернет мережаuk
dc.subjectвидавничо-поліграфічна продукціяuk
dc.subjectмодель ієрархіїuk
dc.titleДослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в Інтернет-мережіuk
dc.title.alternativeInvestigation of influence of factors hierarchy on the process of print production distribution in the internetuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (38)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.