Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Олександр Сергійович-
dc.contributor.authorВажинський, Федір Анатолійович-
dc.contributor.authorРоманович, І.С.-
dc.date.accessioned2017-09-06T10:48:17Z-
dc.date.available2017-09-06T10:48:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРоль та місце туризму в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіону [Текст] / О. С. Молнар, Ф. А. Важинський, І. С. Романович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 252-256. – Бібліогр.: с. 256 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14793-
dc.description.abstractУ даній статті визначено місце та роль туризму в забезпеченні сталого соціально-економічного розвитку регіону. Проаналізовано основні маркетингові заходи та визначено місце громадських організацій в популяризації туризму. Зазначено особливості маркетингу у туризмі та визначено специфічні риси реклами у туризмі. Ключові слова: туризм, маркетинг в туризмі, реклама в туризмі, рекламні носії, маркетингова діяльність, туристично-рекреаційний комплекс, сім «P» туристичного продукту.uk
dc.description.abstractThis article is an overview the place and role of tourism in sustainable socio-economic development. The author analyzes the basic marketing activities for the development of tourism, the role and place of NGOs in its promoting. The differences in tourism advertising and identifies the specific features of advertisement in tourism are analyzed. Keywords: tourism, rural tourism, tourism marketing, tourism advertising, advertising media, marketing, tourist and recreational complex, seven «P» of tourism product.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectмаркетинг в туризміuk
dc.subjectреклама в туризміuk
dc.subjectрекламні носіїuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectтуристично-рекреаційний комплексuk
dc.subjectсім «P» туристичного продуктуuk
dc.titleРоль та місце туризму в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіонуuk
dc.title.alternativeThe role and place of tourism in socio-economic developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.