Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorБєлявцев Михайло Іванович-
dc.contributor.authorТягунова Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-03-15T20:15:37Z-
dc.date.available2015-03-15T20:15:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБрітченко Ігор Геннадійович. Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова ; під ред. І. Г. Брітченко ; рец. : А. І. Амош, І. А. Маркін, П. В. Егоров, В. Р. Кучеренко. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 345 с. : табл., іл. – Бібліогр.: с. 317-341uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480-
dc.descriptionРекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1.4/18 – Г – 1549 від 26 вересня 2007 р.).uk
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВВ ПУСКУuk
dc.subjectоснови маркетингу в банкахuk
dc.subjectпараметри маркетингу механізмів формуванняuk
dc.subjectфункціонування та розподілу банківського капіталуuk
dc.subjectінструментарій банківського капіталуuk
dc.subjectпідвищення конкурентноздатності банкуuk
dc.subjectпідвищення конкурентноздатності банківської системиuk
dc.subjectбанківська системаuk
dc.subjectмаркетинг в банкахuk
dc.subjectоптимізація структури управлінняuk
dc.subjectмаркетингові процеси у банкахuk
dc.subjectбанківська специфікаuk
dc.subjectформування капіталуuk
dc.subjectрозподілення капіталуuk
dc.subjectбанківські процесиuk
dc.subjectбанківські механізмиuk
dc.subjectмаркетингова діяльність банкуuk
dc.subjectмаркетингова діяльність банківської системиuk
dc.titleМаркетинг у банкахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeНавчальний посібникuk
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні видання кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг у банках Бритченко ІГ.doc"Навчальний посібник"5.35 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.