Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15163
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГерлянд, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-22T06:29:16Z-
dc.date.available2017-09-22T06:29:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВикористання інноваційних технологій навчання у загальноосвітній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників аграрних ПТНЗ [Текст] / Т. М. Герлянд // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.48–50. – Бібліогр.: с.49 (5 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15163-
dc.description.abstractУ пропонованій статті дається визначення поняття «інновація», «інноваційні технології навчання». Розкриваються основні вимоги, яким повинна відповідати така педагогічна технологія. Аналізуються основні групи інноваційних технологій навчання, які підвищують якість загальноосвітньої підготовки майбутніх кваліфікованих робітників-аграрників. Портфоліо розглядається як один з прийомів, що найбільш відповідає завданням інноваційних технологій навчання. Саме воно надає можливість діагностувати сформованість основних цілей учня – його здатності до самоосвіти та саморозвитку. Ключові слова: інновація, інноваційні технології навчання, інноваційна діяльність, якість загальноосвітньої підготовки, проектування.uk
dc.description.abstractThe proposed article discloses the basic requirements that such pedagogical technology must meet. The main groups of innovative teaching technologies are analyzed that improve the quality of general education of future skilled agricultural workers. It is proved that innovation is one of the dominant trends in the development of the personality of the future skilled agricultural worker. This is facilitated by innovative technologies, the use of which is not an end in itself, but only means to achieve such an atmosphere in the group that best fosters cooperation, mutual understanding and goodwill, enables the teacher to implement personal-oriented instruction, to educate competent person. It is substantiated that the innovative potential of general education of an agricultural vocational and technical educational institution is determined in the analysis of the following positions: the direction of innovation to change the goals, content, technology of the organization, approaches to assessing the educational outcomes of students; an integrated approach to teaching, learning and assessment; Form the ability to learn, that is, set goals, plan and organize their own learning activities; develop communication skills and skills. Key words: innovation, innovative teaching technologies, innovative activity, quality of general education, projection.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectякість загальноосвітньої підготовкиuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.titleВикористання інноваційних технологій навчання у загальноосвітній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників аграрних ПТНЗuk
dc.title.alternativeUse of innovative teaching technologies іn the general education preparation the future skilled workers of agricultural vocational technical schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ.pdf318.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.