Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кальницький, Анатолій Єгорович | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-22T11:27:51Z | - |
dc.date.available | 2017-09-22T11:27:51Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Навчально-методичний комплекс з дисципліни „Управління проектами” для студентів 5 курсу (денної ф.н.) спеціалістів і магістрів та 6 курсу (заочної ф.н.) економічного факультету спеціальності "Економіка підприємства" /Укладач: Кальницький А. Є. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2011. – 60 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15233 | - |
dc.description.abstract | Викладені теоретичні питання охоплюють всі аспекти управління проектами: сутність проекної діяльності, цілі та процеси в управлінні проектами; форми організаційної структури проектів; планування проектного бюджету; методи аналізу виконання проекту; управління проекними ризиками та якістю проекту; формування та розвиток проектної програми; моніторинг процесу управління проектами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «Ужгородський національний університет» | uk |
dc.subject | управління проектами | uk |
dc.subject | економіка підприємства | uk |
dc.title | Навчально-методичний комплекс з дисципліни „Управління проектами” для студентів 5 курсу (денної ф.н.) спеціалістів і магістрів та 6 курсу (заочної ф.н.) економічного факультету спеціальності "Економіка підприємства" | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри економіки, підприємництва та торгівлі |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Навч.метод. комплекс з дисципліни _Управління проектами.pdf | 555.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.