Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовіцька, Інеса Василівна-
dc.date.accessioned2017-09-25T08:31:16Z-
dc.date.available2017-09-25T08:31:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПоетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач [Текст] / І. В. Новіцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 183–186. – Бібліогр.: с.185 (7 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15266-
dc.description.abstractУ статті представлено поетапну методику формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Наведено опис кожного етапу даної методики. Впровадження методики в навчальний процес вищої школи дав можливість визначити, що у студентів розвиваються уміння не лише аналізувати та досліджувати педагогічні задачі-ситуації, а й формувати власні дії. Це сприяє розвитку у студентів таких професійно значущих особистісних якостей, як критичність, аналітичність, здатність до самоаналізу та самооцінки. Ключові слова: професійні уміння, формування професійних умінь, педагогічні задачі, методика, поетапна методика.uk
dc.description.abstractThe article studies the problem of professional skills formation of prospective teachers of natural and mathematical sciences in the process of solving educational problems. The author analysed and presented a step-by-step methodology of professional skills formation of future teachers of natural and mathematical sciences in the course of solving educational problems. It is proved that the introduction of the developed technique involves the study of fundamentals of specific educational solutions development, active interaction between students in the search for solutions; the relation between theory and samples of specific educational solutions in which they are embodied. The method of formation of students' professional skills while solving educational problems involves various complex organizational forms, methods and techniques of psychological and educational training. Thus, the staged methodology can be used for lectures, practical classes, laboratory works and seminars, as well as during individual consulting work. In the process of staged methodology implementation there were used simulation games, group discussions, psychotechnic exercises, case studies, micro-situations, special tasks during pedagogical practice. Key words: professional skills, future teachers of natural and mathematical sciences, pedagogical tasks, pedagogical situations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпрофесійні умінняuk
dc.subjectформування професійних уміньuk
dc.subjectпедагогічні задачіuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectпоетапна методикаuk
dc.titleПоетапна методика формування професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задачuk
dc.title.alternativeStep-by-step methods of formation of professional skills of future teachers of natural and mathematical sciences in the process of solving of educational problemsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЕТАПНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ.pdf299.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.