Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФельцан, Інна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-09-25T12:19:10Z-
dc.date.accessioned2017-09-25T12:19:13Z-
dc.date.available2017-09-25T12:19:10Z-
dc.date.available2017-09-25T12:19:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європі [Текст] / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 299–301. – Бібліогр.: с.301 (17 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15302-
dc.description.abstractСучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму. Ключові слова: освіта дорослих, андрагог, соціальні зміни, глобалізація, інтелектуальна уніфікація світу, форми навчання.uk
dc.description.abstractThe proposed material, in addition to the already known facts, analyzes the history of adult education in theory works by M.S.Knowles – scientist, who in the mid 60's was a leading expert in the field. On his initiative, the issue of government funding of educational programs had been raised for discussion at the official level; a new approach to understanding the function of the teacher in the adult education appeared, turning them from pedagogues into andragogues. The maturity dimension scheme presented by Knowles brings understanding of adult psychological inclinations, behavior and goals that might help andragogue decide on methods chosen for achieving educational results. The creation of international organization for cooperation in the field is aimed at unification of experience from different national systems. However, there remains a problem of information lack which slows down the effectiveness of the proposed grants, vocational training, and courses for forming new competences. Key words: adult education, andragogue, social change, globalization, world intellectual unification, learning forms.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectосвіта дорослихuk
dc.subjectандрагогuk
dc.subjectсоціальні зміниuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectінтелектуальна уніфікація світуuk
dc.subjectформи навчанняuk
dc.titleІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європіuk
dc.title.alternativeHistory of adult education theory formation in Еuropeuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.