Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіш, Надія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-10T08:36:40Z | - |
dc.date.available | 2017-10-10T08:36:40Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кіш Н.В. Діалогізація іншомовного професійного навчання як невід’ємна складова формування культури іншомовного професійного спілкування студентів / Н.В.Кіш // Матеріали ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті» (м.Ченстохов, Польща, 24-25 березня 2016 р.). − Ченстохова − Ужгород − Дрогобич: Просвіт, 2016. − С.248-250 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15679 | - |
dc.description | Однією з найважливіших складових формування культури іншомовного професійного спілкування студентів є діалогізація процесу професійного навчання іноземної мови у ВНЗ, яка втілює в собі новий підхід до вивчення іноземної мови у ВНЗ, сприяє підвищенню культури іншомовного професійного спілкування із закордонними фахівцями та стимулює розвиток творчих здібностей студентів. | uk |
dc.description.abstract | Однією з найважливіших складових формування культури іншомовного професійного спілкування студентів є діалогізація процесу професійного навчання іноземної мови у ВНЗ, яка втілює в собі новий підхід до вивчення іноземної мови у ВНЗ, сприяє підвищенню культури іншомовного професійного спілкування із закордонними фахівцями та стимулює розвиток творчих здібностей студентів. | uk |
dc.description.abstract | Однією з найважливіших складових формування культури іншомовного професійного спілкування студентів є діалогізація процесу професійного навчання іноземної мови у ВНЗ, яка втілює в собі новий підхід до вивчення іноземної мови у ВНЗ, сприяє підвищенню культури іншомовного професійного спілкування із закордонними фахівцями та стимулює розвиток творчих здібностей студентів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Просвіт | uk |
dc.subject | діалогізація іншомовного професійного навчання | uk |
dc.subject | культури іншомовного професійного спілкування | uk |
dc.title | Діалогізація іншомовного професійного навчання як невід’ємна складова формування культури іншомовного професійного спілкування студентів | uk |
dc.type | Other | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Діаголізація.doc | Однією з найважливіших складових формування культури іншомовного професійного спілкування студентів є діалогізація процесу професійного навчання іноземної мови у ВНЗ, яка втілює в собі новий підхід до вивчення іноземної мови у ВНЗ, сприяє підвищенню культури іншомовного професійного спілкування із закордонними фахівцями та стимулює розвиток творчих здібностей студентів. Аналіз наукових доробок дидактичного потенціалу навчального діалогу доводить, що його освітні можливості насправді безмежні. | 50 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.