Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеган, Вікторія Петрівна-
dc.date.accessioned2017-10-18T11:54:47Z-
dc.date.available2017-10-18T11:54:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛеган, В. П. До проблеми використання інноваційних методів у викладанні іноземних мов [Текст] / В. П. Леган // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 111–113. – Бібліогр.: с. 113 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16028-
dc.descriptionУ статті проаналізовано проблеми використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов. Розглянуто метод проектів, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. Розкрито сутність компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов, яка полягає в орієнтації на результат навчання, тобто на формування в суб’єктів навчання комплексу компетенцій. Ключові слова: інноваційні методи, методика викладання, іноземні мови. The author of the article has analyzed the problems of using innovative methods in teaching foreign languages. Method of projects has been considered as a method based on the development of cognitive and creative skills of students, skills to independently construct their knowledge, to navigate the information space, to think critically. The essence of the competence-active approach in learning foreign languages has been disclosed with its focus on learning outcomes, to wit the formation of a complex of learning skills. Key words: innovative methods, methods of teaching, foreign languages.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблеми використання інноваційних методів у процесі викладання іноземних мов. Розглянуто метод проектів, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. Розкрито сутність компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання іноземних мов, яка полягає в орієнтації на результат навчання, тобто на формування в суб’єктів навчання комплексу компетенцій. Ключові слова: інноваційні методи, методика викладання, іноземні мови. The author of the article has analyzed the problems of using innovative methods in teaching foreign languages. Method of projects has been considered as a method based on the development of cognitive and creative skills of students, skills to independently construct their knowledge, to navigate the information space, to think critically. The essence of the competence-active approach in learning foreign languages has been disclosed with its focus on learning outcomes, to wit the formation of a complex of learning skills. Key words: innovative methods, methods of teaching, foreign languages.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;;-
dc.subjectінноваційні методи, методика викладання, іноземні мовиuk
dc.titleДо проблеми використання інноваційних методів у викладанні іноземних мовuk
dc.title.alternativeTo the issue of using the innovative methods in teaching foreign languagesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.