Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16113
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Варцаба, Віра Іванівна | - |
dc.contributor.author | Огородник, Валерія Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-20T07:06:14Z | - |
dc.date.available | 2017-10-20T07:06:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Варцаба В.І., Огородник В.О. Аналіз відтворювальних проблем та визначення інвестиційних орієнтирів розвитку Закарпаття // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. — №3. — 2017. — 93-98. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16113 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено всебічний аналіз соціально-економічного розвитку Закарпатської області задля визначення інвестиційних орієнтирів. У досліджені виявлено, що причиною низького рівня соціально-економічного розвитку регіону є слабкий рівень розвитку промислового виробництва, що у свою чергу відображається й на рівні виплаченої заробітної плати і на виробництві товарів та на результатах діяльності підприємств. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Електронний науково-практичний журнал. | uk |
dc.subject | Закарпаття, регіон, соціально-економічний розвиток, тенденції | uk |
dc.title | АНАЛІЗ ВІДТВОРЮВАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ОРІЄНТИРІВ РОЗВИТКУ ЗАКАРПАТТЯ | uk |
dc.title.alternative | ANALYSIS OF REPRODUCTIVE PROBLEMS AND DETERMINATION OF INVESTMENT DEVELOPMENT BENCHMARKS OF TRANSCARPATHIA | uk |
dc.type | Text | uk |
Appears in Collections: | 300Наукові публікації кафедри громадського здоров’я Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аналіз відтворювальних проблем та визначення інвестиційних орієнтирів розвитку Закарпаття.pdf | 342.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.