Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРосоха, В.В.-
dc.contributor.authorГазуда, Леся Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-10-27T07:05:58Z-
dc.date.available2017-10-27T07:05:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16387-
dc.description.abstractВисвітлено основні засади формування стратегії та особливості розроблення стратегічного, тактичного, оперативного і диспозитивного планування у їх взаємозв’язку і взаємозалежності. Визначено місце маркетингового планування в корпоративному плані організації. Розглянуто процес планування, основні положення його системності в маркетинговому менеджменті та функціональне значення в управлінні виробничо-комерційною діяльністю підприємства. Доведена доцільність застосування мереженого планування в різних сферах господарювання, деталізоване відображення робочих процесів, їх послідовності і термінів виконання в плановому періоді. Встановлено основні недоліки планування в діловому середовищі сучасного підприємництва. Ключові слова: стратегія, план, маркетинг, управління, менеджмент, комплекс, система, координація, орієнтація.uk
dc.description.abstractBasic principles of forming the strategy and peculiarities of elaborating the strategically, tactical, operative and non-mandatory planning are reflected in their correlation and interdependence. The place of the marketing planning in the corporate plan of organization is defined. The process of planning, the main position of its systematization in a marketing management and functional meaning is considered in the management of manufacture commercial activity of enterprise. Reasonable using of network planning in different agriculture is proved; reflection of working processes is detailed their succession and terms of fulfillment in planning period. The main planning defects in business environment of modern enterprise are placed. Keywords: strategy, plan, marketing, operation management, complex, system, co-ordination, orientation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник УжНУ. Серія: Економіка;-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectпланuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectкомплексuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectкоординаціяuk
dc.subjectорієнтаціяuk
dc.titleОсобливості планування в системі маркетингового менеджментуuk
dc.title.alternativePeculiarities of planning in system of the marketing managementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ.pdf414.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.