Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПойда-Носик, Ніна Никифорівна-
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.date.accessioned2015-03-30T10:47:50Z-
dc.date.available2015-03-30T10:47:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПойда-Носик, Н. Н. Концептуальні основи ринкового механізму формування складу ціни у сфері туризму та рекреації [Текст] / Н. Н. Пойда-Носик, М. В. Грабар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 49–53. – Бібліогр.: с.53 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1646-
dc.descriptionThe article considers the conceptual bases of market mechanism of price-forming in tourism and recreation sphere, namely: the essence of the concept of pricing in tourism and recreation is determined, the structure of prices is investigated, its elements are selected. The dynamics of prices for tourist and recreational services in Ukraine as a whole and its separate regions is analyzed. The article considers consumer price indices on recreational services, which characterize the change of price level during long time.Keywords: pricing, price, tourism and recreation, tourist and health resort vouchers.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто концептуальні основи ринкового механізму формування складу ціни у сфері туриз- му та рекреації, а саме: визначено сутність поняття ціноутворення в туризмі та рекреації, досліджено структуру ціни, виділено її елементи. Проаналізовано динаміку цін на туристично-рекреаційні послуги в Україні в цілому та в розрізі областей. Розглянуто індекси споживчих цін на послуги відпочинку, які характеризують зміну рівня ціни в часі. Ключові слова: ціноутворення, ціна, сфера туризму та рекреації, туристична та санаторно-курортна путівка, турпродукт.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectсфера туризму та рекреаціїuk
dc.subjectтуристична та санаторно-курортна путівкаuk
dc.subjectтурпродуктuk
dc.titleКонцептуальні основи ринкового механізму формування складу ціни у сфері туризму та рекреаціїuk
dc.title.alternativeConceptual bases of market mechanism of price – forming in tourism and recreation sphereuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 3 (44)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.