Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16719
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБачало, І.Б.-
dc.date.accessioned2017-11-21T11:46:48Z-
dc.date.available2017-11-21T11:46:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУ роботі наведено наявні підходи, які використовують консалтингові компанії для оцінювання доцільності виведення нових товарів і послуг на ринки, та запропоновано авторський фреймворк, що дає змогу систематизувати оцінювання доцільності проведення таких дій. Проведено класифікацію сегментів споживачів та каналів дистрибуції товару, розглянуто можливу структуру витрат та потенційних партнерів для запуску товару. Детально описано можливі бар’єри входження на ринок та ризики, з якими може стикнутися компанія на нових ринках. Ключові слова: консалтинг, виведення товару на нові ринки, оцінка ризиків на нових ринках, стартап, фреймворк.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16719-
dc.description.abstractУ роботі наведено наявні підходи, які використовують консалтингові компанії для оцінювання доцільності виведення нових товарів і послуг на ринки, та запропоновано авторський фреймворк, що дає змогу систематизувати оцінювання доцільності проведення таких дій. Проведено класифікацію сегментів споживачів та каналів дистрибуції товару, розглянуто можливу структуру витрат та потенційних партнерів для запуску товару. Детально описано можливі бар’єри входження на ринок та ризики, з якими може стикнутися компанія на нових ринках. Ключові слова: консалтинг, виведення товару на нові ринки, оцінка ризиків на нових ринках, стартап, фреймворк.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectконсалтингuk
dc.subjectвиведення товару на нові ринкиuk
dc.subjectоцінка ризиків на нових ринкахuk
dc.subjectстартапuk
dc.subjectфреймворкuk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ВИВОДУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА НОВІ РИНКИuk
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL APPROACHES TO ANALYSIS OF PRODUCTS AND SERVICES MARKET ENTRYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ.pdf335.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.