Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачало, І.Б.-
dc.date.accessioned2017-11-21T11:46:48Z-
dc.date.available2017-11-21T11:46:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУ роботі наведено наявні підходи, які використовують консалтингові компанії для оцінювання доцільності виведення нових товарів і послуг на ринки, та запропоновано авторський фреймворк, що дає змогу систематизувати оцінювання доцільності проведення таких дій. Проведено класифікацію сегментів споживачів та каналів дистрибуції товару, розглянуто можливу структуру витрат та потенційних партнерів для запуску товару. Детально описано можливі бар’єри входження на ринок та ризики, з якими може стикнутися компанія на нових ринках. Ключові слова: консалтинг, виведення товару на нові ринки, оцінка ризиків на нових ринках, стартап, фреймворк.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16719-
dc.description.abstractУ роботі наведено наявні підходи, які використовують консалтингові компанії для оцінювання доцільності виведення нових товарів і послуг на ринки, та запропоновано авторський фреймворк, що дає змогу систематизувати оцінювання доцільності проведення таких дій. Проведено класифікацію сегментів споживачів та каналів дистрибуції товару, розглянуто можливу структуру витрат та потенційних партнерів для запуску товару. Детально описано можливі бар’єри входження на ринок та ризики, з якими може стикнутися компанія на нових ринках. Ключові слова: консалтинг, виведення товару на нові ринки, оцінка ризиків на нових ринках, стартап, фреймворк.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectконсалтингuk
dc.subjectвиведення товару на нові ринкиuk
dc.subjectоцінка ризиків на нових ринкахuk
dc.subjectстартапuk
dc.subjectфреймворкuk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ВИВОДУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА НОВІ РИНКИuk
dc.title.alternativeMETHODOLOGICAL APPROACHES TO ANALYSIS OF PRODUCTS AND SERVICES MARKET ENTRYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ.pdf335.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.