Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожкова, В.В.-
dc.contributor.authorНосонова, Л.В.-
dc.date.accessioned2017-11-21T12:04:38Z-
dc.date.available2017-11-21T12:04:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБожкова, В. В. Роль поліграфічної реклами у просуванні продукції машинобудівних підприємств [Текст] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.1. – С. 31–36. – Бібліогр.: с.36 (15 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16722-
dc.description.abstractУ статті запропоновано вдосконалення одного з елементів маркетингової комунікації − поліграфічної реклами машинобудівних підприємств з урахуванням закономірностей психологічного впливу на споживачів та з використанням прикладних програмних продуктів. Пропозиції апробовано на прикладі поліграфічної реклами (проспект) Сумського машинобудівного підприємства ПАТ «Сумський завод «Насосенергомаш». Ключові слова: поліграфічна реклама, рекламне повідомлення, інструмент маркетингових комунікацій, дизайн, психологія, машинобудівне підприємство, прикладні програмні продукти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectполіграфічна рекламаuk
dc.subjectрекламне повідомленняuk
dc.subjectінструмент маркетингових комунікаційuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectмашинобудівне підприємствоuk
dc.subjectприкладні програмні продуктиuk
dc.titleРОЛЬ ПОЛІГРАФІЧНОЇ РЕКЛАМИ У ПРОСУВАННІ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk
dc.title.alternativeTHE ROLE OF POLYGRAPHIC ADVERTISING IN PROMOTION OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISES PRODUCTIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.