Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/169
Title: Концептуальна модель інформаційної технології оцінювання результатів науково-дослідної роботи
Other Titles: Conceptual Model of the Information Technology of Evluation of the Results of Scientific Activities
Authors: Білощицький, Андрій Олександрович
Кучанський, Олександр Юрійович
Андрашко, Юрій Васильович
Білощицька, Світлана
Кузка, Олександр Іванович
Keywords: оцінювання, наукова діяльність, збирання інформації, концептуальна модель, кластеризація
Issue Date: 2017
Publisher: Управління розвитком складних систем
Citation: Білощицький А.О. Концептуальна модель інформаційної технології оцінювання результатів науково-дослідної роботи [Текст] / А.О. Білощицький, О.Ю. Кучанський, Ю.В. Андрашко, С.В. Білощицька, О.І. Кузка // Управління розвитком складних систем. – 2017. – № 30. – C. 163 – 168
Series/Report no.: 30;
Abstract: Розглянуто концептуальну модель інформаційної технології оцінювання результатів наукової діяльності науковців, вищих навчальних закладів та їх структурних підрозділів. Обґрунтовано необхідність розробки даної технології. Запропоновано функціонально-модульний підхід до побудови інформаційної технології. Розглянуто основні завдання та принципи функціонування кожного з трьох модулів технології. В роботі розглянуто основні джерела збору інформації та завдання її первинної обробки. Сформовано основні вимоги до модуля зберігання інформації. Розглянуто основні задачі аналізу інформації, зокрема задачі оцінювання результатів, кластеризації діяльності за напрямами та прогнозування перспектив розвитку наукової діяльності. В статті наведено пропозиції щодо перспектив впровадження технології.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/169
ISSN: 2219-5300
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри cистемного аналізу та теорії оптимізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24(2).pdf369.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.