Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17694
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Терезія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Бариська, Яна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-14T13:05:46Z | - |
dc.date.available | 2017-12-14T13:05:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Попович Т. П. Специфіка моделі організації влади Великобританії / Т. П. Попович, Я. О. Бариська // Розвиток юридичної науки: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20 річчю від дня створення юридичного факультету УДФСУ (Словацька Республіка – Україна, 3-6 травня 2016 р.). – Лондон: МАНВО, 2016. – С. 12-14. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/17694 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу моделі організації влади у Великобританії. Зроблено висновок, що "надпарламентська" форма державного правління Великобританії характеризується: верховенством парламенту поряд з іншими органами влади, відсутністю засобів реального поділу влади на законодавчу, виконавчу та судову, високим рівнем структурованості парламенту, що в умовах домінування двох великих партій має наслідком зниження вірогідності на висловлення недовіри уряду. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | парламентаризм | uk |
dc.subject | верховенство парламенту | uk |
dc.subject | поділ влади | uk |
dc.title | Специфіка моделі організації влади Великобританії | uk |
dc.title.alternative | Specifity model of governance in UK | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри теорії та історії держави і права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Специфіка моделі організації влади Великобританії.pdf | 3.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.