Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18246
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Басай, Надія Пилипівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T11:42:37Z | - |
dc.date.available | 2018-02-27T11:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Особливості формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мов [Текст] // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 20-24. – Бібліогр.: с.23-24 (7 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18246 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мов; уточнено поняття «соціокультурна компетентність» і схарактеризовано її компоненти; сформульовано умови, за якими її розвиток в учнів молодших класів буде ефективним; рекомендовано застосування сучасних технологій навчання для досягнення поставленої мети; розглянуто форми позакласної роботи для формування соціокультурної компетентності молодших школярів, які сприяють сталому інтересу до вивчення іноземних мов. Ключові слова: початкова школа, іноземні мови, соціокультурна компетентність. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the problem of socio-cultural competence formation to primary school pupils in the process of teaching foreign languages, since the modern educational paradigm considers education of a multicultural person, capable of participating in a dialogue of cultures, as one of the main objectives in teaching foreign languages. It has been proved that socio-cultural content filling is obligatory for educational materials, which are used in foreign languages teaching process. It is revealed that text information is the main source of socio-cultural knowledge for primary school pupils, while authentic texts and other educational materials of linguistic and ethnographic content provide pupils with the opportunity to get acquainted with various socio-cultural aspects of the country’s life, whose language is being studied. Key words: primary school, foreign languages, socio-cultural competence. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | іноземні мови | uk |
dc.subject | соціокультурна компетентність | uk |
dc.title | Особливості формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мов | uk |
dc.title.alternative | Features for the formation of socio-cultural competence to primary school pupils in the process of teaching foreign languages | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(41) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf | 343.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.