Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБасай, Надія Пилипівна-
dc.date.accessioned2018-02-27T11:42:37Z-
dc.date.available2018-02-27T11:42:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОсобливості формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мов [Текст] // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 20-24. – Бібліогр.: с.23-24 (7 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18246-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мов; уточнено поняття «соціокультурна компетентність» і схарактеризовано її компоненти; сформульовано умови, за якими її розвиток в учнів молодших класів буде ефективним; рекомендовано застосування сучасних технологій навчання для досягнення поставленої мети; розглянуто форми позакласної роботи для формування соціокультурної компетентності молодших школярів, які сприяють сталому інтересу до вивчення іноземних мов. Ключові слова: початкова школа, іноземні мови, соціокультурна компетентність.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of socio-cultural competence formation to primary school pupils in the process of teaching foreign languages, since the modern educational paradigm considers education of a multicultural person, capable of participating in a dialogue of cultures, as one of the main objectives in teaching foreign languages. It has been proved that socio-cultural content filling is obligatory for educational materials, which are used in foreign languages teaching process. It is revealed that text information is the main source of socio-cultural knowledge for primary school pupils, while authentic texts and other educational materials of linguistic and ethnographic content provide pupils with the opportunity to get acquainted with various socio-cultural aspects of the country’s life, whose language is being studied. Key words: primary school, foreign languages, socio-cultural competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk
dc.titleОсобливості формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання іноземних мовuk
dc.title.alternativeFeatures for the formation of socio-cultural competence to primary school pupils in the process of teaching foreign languagesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf343.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.