Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18250
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБородієнко, Олександра Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-02-27T12:06:48Z-
dc.date.available2018-02-27T12:06:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРозвиток мотиваційно-ціннісного та особистісного компонентів професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку: експерементальна перевірка результативності [Текст] / О. В. Бородієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 38-41. – Бібліогр.: с.41 (6 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18250-
dc.description.abstractУ статті представлено результати експериментальної перевірки результативності розвитку мотиваційно-ціннісного і особистісного компонентів професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку (на прикладі керівників структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів). Визначено динаміку розвиненості зазначених компонентів професійної компетентності керівників, проаналізовано та проінтерпретовано отримані експериментальні дані на основі порівняльного аналізу емпіричних даних до та після формувального етапу експерименту. Ключові слова: професійна компетентність, система розвитку, керівники структурних підрозділів, експериментальна перевірка, обслуговування споживачів, результативність, мотиваційно-ціннісний компонент, особистісний компонент.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of the experimental verification of the effectiveness of the development of the motivational-value and personal components of the professional competence of the heads of departments in communication companies (on example of the heads of sale of communication services and customer service departments). Positive dynamics in the levels of development of motivational-value and personal components of professional competence was demonstrated by the effectiveness of the author's pedagogical system of development of professional competence of the investigated category of managers. Thus, changes in the levels of development of elements of motivational-value and personal components of the professional competence of the investigated category of managers are significant and determined by the author’s concept and the use of experimental teaching methods. Key words: professional competence, system of development, heads of departments, sales service, customer service, experimental verification, effectiveness, motivation-value component, personal component.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectсистема розвиткуuk
dc.subjectкерівники структурних підрозділівuk
dc.subjectекспериментальна перевіркаuk
dc.subjectобслуговування споживачівuk
dc.subjectрезультативністьuk
dc.subjectмотиваційно-ціннісний компонентuk
dc.subjectособистісний компонентuk
dc.titleРозвиток мотиваційно-ціннісного та особистісного компонентів професійної компетентності керівників структурних підрозділів підприємств сфери зв’язку: експериментальна перевірка результативностіuk
dc.title.alternativeDevelopment of motivational-value and personal component of professional competency of heads of departments in communication companies: experimental verification of effectivenessuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГО.pdf443.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.