Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжежуль, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-04-20T06:45:51Z-
dc.date.available2015-04-20T06:45:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДжежуль, Т. С. Лабораторні роботи міжпредметного змісту як засіб розкриття прикладної спрямованості математичних знань майбутніх судноводіїв [Текст] / Т. С. Джежуль // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 43–45. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 45 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1826-
dc.descriptionRelevance of the article is conditioned by the fact that the formation of mathematical knowledge and skills is not enough focused on their subsequent use in a professional skippers. One way to enhance the interest to the study of mathematics is conducting the laboratory work in higher mathematics, in the contents of which are implemented interdisciplinary communication of the discipline of physics and professional training of skippers in higher maritime education. Key words: training navigators, laboratory work, interdisciplinary communication.uk
dc.description.abstractАктуальність досліджуваної у статті проблеми обу- мовлена тим, що формування математичних знань і вмінь недостатньо орієнтоване на подальше використання їх в професійній діяльності судноводія. Одним із шляхів активіза- ції інтересу до вивчення математики є проведення лабора- торних робіт з вищої математики, в змісті яких реалізують- ся міжпредметні зв’язки даної дисципліни з фізикою і профе- сійною підготовкою майбутніх судноводіів у вищих морських навчальних закладах. Ключові слова: підготовка судноводіїв, лабораторні ро- боти, міжпредметні зв’язки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпідготовка судноводіївuk
dc.subjectлабораторні роботиuk
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.titleЛабораторні роботи міжпредметного змісту як засіб розкриття прикладної спрямованості математичних знань майбутніх судноводіївuk
dc.title.alternativeLaboratory works with intersubject content as a means of disclosure of applied orientation of mathematical knowledge of future skippersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.