Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоробець, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2018-03-01T12:11:26Z-
dc.date.available2018-03-01T12:11:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтворення дистанційного курсу як засіб розвитку ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики, фізики та інформатики [Текст] / С. М. Горобець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 67-69. – Бібліогр.: с.68-69 (3 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18275-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд основних понять дослідження: ІКТ-компетентність, структура ІКТкомпетентності вчителів, рівні ІКТ-компетентності майбутніх вчителів. Запропоновано в процесі підготовки майбутніх вчителів математики, фізики на інформатики проводити факультативний курс "Технологія створення дистанційного навчального курсу", який призначений для студентів ІV курсу фізикоматематичного факультету. Представлено зміст факультативного курсу. Ключові слова: ІКТ-компетентність; ІКТ-компетентність майбутніх вчителів математики, фізики та інформатики; дистанційне навчання; змішане навчання; дистанційний навчальний курсuk
dc.description.abstractThe article emphasizes the importance of providing the prospective teachers with theoretical knowledge and developing practical skills in applying pedagogical and informational technologies of distance learning. With this aim it is proposed to use the author's optional course "Technology for creating a distance learning course" in the educational process. It is intended for the students of the IV course of the Faculty of Physics and Mathematics as well as for teaching during one semester. The article concludes that it is possible to increase the level of ICT-competence development in the prospective mathematics, physics and informatics teachers by introducing an optional course for the study of the theory and practice of using the distance education technologies. Key words: ICT-competence; ICT-competence of the prospective teachers of mathematics, physics and computer disciplines; distance learning; mixed learning; distance learning course.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectІКТ-компетентністьuk
dc.subjectІКТ-компетентність майбутніх вчителів математикиuk
dc.subjectфізики та інформатикиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційний навчальний курсuk
dc.titleСтворення дистанційного курсу як засіб розвитку ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики, фізики та інформатикиuk
dc.title.alternativeTo the issue of development of a distance course as a basis for ІСТ- competence of future teachers of mathematics, physics and informaticsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ.pdf285.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.