Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1827
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитришин, Оксана Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T06:52:52Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T06:52:52Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дмитришин, О. Б. Формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога [Текст] / О. Б. Дмитришин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 46–47. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с.47 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1827 | - |
dc.description | Topicality of the problem is determined by the need of high-quality teachers training, a high level of professionalism of teachers. The article deals with some aspects of the nature of "prospective pedagogs research culture" and the process of creating a culture of research activities in the future teacher. Important ways in forming of the research culture is the work of self-perfection, from the simplest model of writing lectures to master scientific problems and its independent contribution. Promising direction is to determine the effectiveness of the formation of prospective pedagogs research culture . Key words: research activity, culture, research culture, professional culture of teachers. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми визначається необхідністю якісної підготовки вчителів, високим рівнем професійності освітян. У статті розглянуто окремі аспекти сутності по- няття “науково-дослідницька культура майбутнього педаго- га” та процес формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога. Важливими шляхами формування науково-дослідницької культури є праця над самоудосконаленням, модель роботи від найпростішого на- писання конспектів лекцій до оволодіння науковою проблема- тикою і самостійний її виклад. Перпеспективним напрямком є визначення ефективності формування науково-дослідниць- кої культури майбутніх педагогів. Ключові слова: науково-дослідницька діяльність, куль- тура, науково-дослідницька культура, професійна культура педагога | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | науково-дослідницька діяльність | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | науково-дослідницька культура | uk |
dc.subject | професійна культура педагога | uk |
dc.title | Формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога | uk |
dc.title.alternative | To the issue of formation of pedagogs research culture in future pedagogues | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У.pdf | 207.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.