Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-03-01T13:16:05Z-
dc.date.available2018-03-01T13:16:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФормування психічного благополуччя старших дошкільників у процесі рухової активності з використанням новітніх здоров’язбережувальних технологій [Текст] / Т. М. Дука // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 95-98. – Бібліогр.: с.97-98 (11 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18283-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі психічному благополуччю дітей дошкільного віку засобами новітніх здоров’язбережувальних технологій, аналізуються особливості та специфіка рухової активності, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми; розкриті ефективні здоров’язбережувальні форми, методи та засоби формування психічного благополуччя; розглянуто сучасні підходи до організації рухової активності дітей дошкільного віку. Ключові слова: діти дошкільного віку, психічне благополуччя, рухова активність, новітні здоров’язбережувальні технології.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of the relationship between psychological well-being and motor activity, features and specifics are analyzed, the main results of modern scientific research on the problem of interaction of mental well-being with motor activity during preschool childhood are highlighted, because today among the important tasks set by the preschool education, special importance is gaining the problem of healthcare. The content of the concepts "psychological well-being", "motor activity", "health-saving technologies", effective forms, methods and means of the newest health-saving technologies is disclosed in the article; modern approaches to the organization of motor activity of preschool children are considered. Key words: preschool children, psychological well-being, motor activity, health-saving technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпсихічне благополуччяuk
dc.subjectрухова активністьuk
dc.subjectновітні здоров’язбережувальні технологіїuk
dc.titleФормування психічного благополуччя старших дошкільників у процесі рухової активності з використанням новітніх здоров’язбережувальних технологійuk
dc.title.alternativeFormation of psychological welfare of senior preschoolers in the process of movement activity using new health-safety technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПСИХІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ.pdf328.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.