Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокнова, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-03-02T11:51:43Z-
dc.date.available2018-03-02T11:51:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДосвід формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов в українському науковому просторі [Текст] / Т. А. Кокнова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 133-136. – Бібліогр.: с.135 (4 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18296-
dc.description.abstractУ статті розглянуто досвід формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов (МВІМ) в українському науковому просторі (1999 ‒ 2015). Для аналізу були відібрані дисертаційні дослідження, що стосуються формування компетентностей в МВІМ, рухаючись від більш загальних аспектів їх підготовки до більш конкретних складових. Зроблений аналіз дає можливість побачити у ретроспективі особливості підготовки МВІМ та визначити вектор спрямувань українських наукових розвідок. Ключова слова: компетентнісний підхід, майбутні викладачі іноземних мов, лінгвометодична компетентність, дисертаційні дослідження, науковий простір, формування компетентностей, підготовка майбутніх викладачів іноземних мов, фахова підготовка.uk
dc.description.abstractThe article analyses the process of formation the linguistic and methodological competence of prospective teachers of foreign languages in the Ukrainian's scientific experience. For analysis there were singled out the Ukrainian's dissertations (1999 ‒ 2015). These works highlight the process of preparation of prospective teachers of foreign languages within the framework of the competent approach. For analysis there were selected the dissertations which concern the process of forming the different competences of prospective foreign language teachers. All selected works were analyzed in order to form the linguistic and methodological competence of prospective teachers of foreign languages. The selected dissertations made it possible to see in the retrospect the peculiarities of the process of prospective teachers of foreign languages' preparation. Key words: competence approach, prospective teachers of foreign languages, linguistic and methodological competence, dissertation, formation of competence, preparation of prospective teachers of foreign languages, professional training.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk
dc.subjectдисертаційні дослідженняuk
dc.subjectнауковий простірuk
dc.subjectформування компетентностейuk
dc.subjectпідготовка майбутніх викладачів іноземних мовuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.titleДосвід формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов в українському науковому просторіuk
dc.title.alternativeFormation of the linguistic and methodological competence of prospective teachers of foreign languages in the Ukrainian's scienceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.