Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄнгаличева, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-04-20T07:07:49Z-
dc.date.available2015-04-20T07:07:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЄнгаличева, І. В. Стимулювання майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності в умовах навчання у ВНЗ [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 50–52. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 52 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1829-
dc.descriptionThe article explores the conditions of construction educational process in universities that will stimulate future elementary school teachers to professional and educational activities. Solving this problem involves finding out the relationship between the basic concepts and research works in this direction. Key words: motive, incentive, teacher incentives.uk
dc.description.abstractУ статті автор досліджує умови побудови навчально-виховного процесу у ВНЗ, що сприятимуть сти- мулюванню майбутніх учителів початкових класів до про- фесійної педагогічної діяльності. Вирішення цього завдання передбачає з’ясування залежності між основними поняттями та дослідження праць у цьому напрямі. Ключові слова: мотив, стимул, педагогічне стимулю- вання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмотивuk
dc.subjectстимулuk
dc.subjectпедагогічне стимулюванняuk
dc.titleСтимулювання майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності в умовах навчання у ВНЗuk
dc.title.alternativeStimulation the future future teachers of primary schools for pedasgogic activities in the higher educational establishmentsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.