Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18318
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Половенко, Людмила Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-05T08:22:50Z | - |
dc.date.available | 2018-03-05T08:22:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Технології кібернетичної педагогіки та психоінформатики як ефективний інструмент управління якістю освіти [Текст] / Л. П. Половенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 202-205. – Бібліогр.: с.204 (8 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18318 | - |
dc.description.abstract | У роботі досліджуються теорії кібернетичної педагогіки та психоінформатики, обґрунтовується їх місце в системі управління освітою. Аналізуються визначальні аспекти модернізації сучасної освіти у розрізі цих концепцій. Виокремлюються технології створення та використання інтегрованого інтелекту: «адаптивне формування групи», «інтелектуальне партнерство», «адаптивна підтримка співробітництва». Ключові слова: Smart-освіта, кібернетична педагогіка, інтегрований інтелект, технології колективного навчання, психоінформатика, адаптивне навчання. | uk |
dc.description.abstract | The theory of cybernetic pedagogy and psychoinformatics is investigated in the work, their place in the system of the Education Department is substantiated. Important aspects of the modernization of modern education in terms of those concepts are analyzed. Creation and use technologies of integrated intelligence are singled out: «adaptive formation of groups», «smart partnership», «adaptive support for cooperation». Key words: Smart-society, cyber education, integrated intelligence, collective training technologies, psychoinformatics, adaptive learning. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | Smart-освіта | uk |
dc.subject | кібернетична педагогіка | uk |
dc.subject | інтегрований інтелект | uk |
dc.subject | технології колективного навчання | uk |
dc.subject | психоінформатика | uk |
dc.subject | адаптивне навчання | uk |
dc.title | Технології кібернетичної педагогіки та психоінформатики як ефективний інструмент управління якістю освіти | uk |
dc.title.alternative | The technology of cybernetic pedagogy and psychoinformatics as an effective tool for quality management education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2017 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(41) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕХНОЛОГІЇ КІБЕРНЕТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОІНФОРМАТИКИ.pdf | 311.37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.