Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоловенко, Людмила Петрівна-
dc.date.accessioned2018-03-05T08:22:50Z-
dc.date.available2018-03-05T08:22:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТехнології кібернетичної педагогіки та психоінформатики як ефективний інструмент управління якістю освіти [Текст] / Л. П. Половенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 202-205. – Бібліогр.: с.204 (8 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18318-
dc.description.abstractУ роботі досліджуються теорії кібернетичної педагогіки та психоінформатики, обґрунтовується їх місце в системі управління освітою. Аналізуються визначальні аспекти модернізації сучасної освіти у розрізі цих концепцій. Виокремлюються технології створення та використання інтегрованого інтелекту: «адаптивне формування групи», «інтелектуальне партнерство», «адаптивна підтримка співробітництва». Ключові слова: Smart-освіта, кібернетична педагогіка, інтегрований інтелект, технології колективного навчання, психоінформатика, адаптивне навчання.uk
dc.description.abstractThe theory of cybernetic pedagogy and psychoinformatics is investigated in the work, their place in the system of the Education Department is substantiated. Important aspects of the modernization of modern education in terms of those concepts are analyzed. Creation and use technologies of integrated intelligence are singled out: «adaptive formation of groups», «smart partnership», «adaptive support for cooperation». Key words: Smart-society, cyber education, integrated intelligence, collective training technologies, psychoinformatics, adaptive learning.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectSmart-освітаuk
dc.subjectкібернетична педагогікаuk
dc.subjectінтегрований інтелектuk
dc.subjectтехнології колективного навчанняuk
dc.subjectпсихоінформатикаuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.titleТехнології кібернетичної педагогіки та психоінформатики як ефективний інструмент управління якістю освітиuk
dc.title.alternativeThe technology of cybernetic pedagogy and psychoinformatics as an effective tool for quality management educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.