Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотова, Ганна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T07:24:29Z-
dc.date.available2015-04-20T07:24:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗолотова, Г. Д. Сутність і зміст профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади [Текст] / Г. Д. Золотова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 56–60. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 59–60 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1831-
dc.descriptionIn the scientific research we suggest defining social and pedagogical prevention of addictive behaviour as a scientifically proved and timely action system which is aimed to create optimal condition for children’s development, which contributes to demonstrating positive forms of their activity, connected with prevention and limitation of the reasons of all kinds of addictive behavior. We developed the distribution of preventing measures according to their kinds with the emphasis on the initial prevention which is directed at contributing to harmonization of children’s socialization, adopting various vital skills. Among the basic functions of prevention we distinguish educational, protective, regulative, prognostic, consultative, organizational, intermediary, fundraising ones. Key words: social and pedagogical prevention, children’s addictive behavior, territorial community.uk
dc.description.abstractУ статті запропоновано визначити соціально-педа- гогічну профілактику адиктивної поведінки дітей як науко- во обґрунтовану та своєчасну систему дій, спрямованих на створення оптимальної соціальної ситуації розвитку дітей, яка сприяє вияву позитивних форм їх активності, пов’язану із попередженням і обмеженням причин усіх видів адиктивної поведінки. Удосконалено розподіл профілактики за видами із акцентом на первинній профілактиці, метою якої є сприян- ня гармонізації процесу соціалізації, засвоєння різноманітних життєвих навичок. Серед основних функцій профілактики виділені виховна, охоронна, регулятивна, прогностична, кон- сультативна, організаторська, посередницька, функція фан- дрейзінгу. Ключові слова: соціально-педагогічна профілактика, адиктивна поведінка дітей, територіальна громада.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-педагогічна профілактикаuk
dc.subjectадиктивна поведінка дітейuk
dc.subjectтериторіальна громадаuk
dc.titleСутність і зміст профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громадиuk
dc.title.alternativeMeaning and content of preventing children’s addictive bahaviour in conditions of territorial communityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.