Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербей, Уляна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-03-05T09:55:02Z-
dc.date.available2018-03-05T09:55:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПочаткова сільська освіта: реалії та перспективи розвитку [Текст] / У. В. Щербей // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 277-279. – Бібліогр.: с.279 (15 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18338-
dc.description.abstractВ статті розкриваються проблеми початкової освіти в умовах сільської школи, зокрема: мала наповнюваності класів, відсутність належного матеріально-технічного стану, повільна інформатизація навчальновиховного процесу, неналежне проведення якісної роботи з обдарованими учнями початкових класів сільської школи (через відсутність гуртків, факультативів, предметів варіативної частини навчальної програми), багатопредметність викладання та багатокомпонентність діяльності сільського вчителя початкових класів, відсутність в учнів сільської місцевості великих дитячих колективів однокласників, відсутність позитивного мотиву в учнів до навчання. Проаналізовано шляхи вирішення проблем, які виникають в початковій сільській школі. Ключові слова: сільська школа, малокомплектна, малочисельна школа, багатокомпонентність діяльності вчителя.uk
dc.description.abstractThe article reveals the problems of elementary education in rural school conditions, in particular: low filling of classes, lack of proper material and technical condition, slow informatization of educational process, improper performance of high-quality work with gifted students of elementary schools of rural school (due to lack of circles, electives, subjects variational part of the curriculum), multi-component teaching and multicomponent activity of rural teacher of elementary school, lack of students in rural areas the locality of large children's collectives of classmates, the lack of a positive motive for students to study. The identified problems of the village school indicate that access to education in rural areas is more limited than in the city: the low material base of rural schools, the significantly lower teacher qualification and the level of education of children, the methodological provision of the educational process is worse than the city school. Therefore, rural education in recent years can not compete with the city. The village school requires active intervention and assistance from the scientific community in solving its problems, co-operation and cooperation with the city's secondary school. The school as the main center of culture in the village should provide an adequate level of education and upbringing of children and young people. Keywords: rural schools, ungraded, minority school bahatokomponentnist of teachers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсільська школаuk
dc.subjectмалокомплектнаuk
dc.subjectмалочисельна школаuk
dc.subjectбагатокомпонентність діяльності вчителяuk
dc.titleПочаткова сільська освіта: реалії та перспективи розвиткуuk
dc.title.alternativeIssues of primary education in rural schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЧАТКОВА СІЛЬСЬКА ОСВІТА РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ.pdf295.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.