Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1833
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карбованець, Олена Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T08:29:03Z | - |
dc.date.available | 2015-04-20T08:29:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Карбованець, О. І. Групова форма організації навчання студентів медичних спеціальностей з мікробіології [Текст] / О. І. Карбованець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 64–67. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 67 (22 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1833 | - |
dc.description | The actuality of the material given in the scientific article in due to the needs of working out in modern medical education pedagogic technologies in the field of definite methods of teaching which direct students to dialogue, collaboration and intercourse in heterogeneous small educational groups. It has been determined that small groups are considered by social psychologists and pedagogues both as microenvironment of the personality and a subject of common activity. The structure and methods of organization and conducting of the laboratory work in microbiology have been worked out and the essence of the activity of small groups and teacher at different stages of project realization has been revealed. Key words: social psychology, pedagogy, group form, small group, microbiology, intercourse, medical students, project. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у науковій стат- ті, обумовлена потребами створення у сучасній медичній освіті педагогічних технологій у галузі конкретних методик навчання, які скеровують студентів на діалог й співпрацю та міжособистісне спілкування в гетерогенних малих на- вчальних групах. Визначено, що малі групи соціальними пси- хологами та педагогами розглядаються як мікросередовище особистості та як суб’єкт спільної діяльності. Розроблено структуру й методику організації і проведення лабораторно- го заняття з мікробіології, розкрито зміст діяльності малих груп і викладача на різних етапах організації проекту. Ключові слова: соціальна психологія, педагогіка, групова форма, мала група, мікробіологія, спілкування, студенти-ме- дики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціальна психологія | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | групова форма | uk |
dc.subject | мала група | uk |
dc.subject | мікробіологія | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | студенти-медики | uk |
dc.title | Групова форма організації навчання студентів медичних спеціальностей з мікробіології | uk |
dc.title.alternative | Group form of studying organization of medical students in microbiology | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГРУПОВА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З.pdf | 212.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.