Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлючкович, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T08:49:59Z-
dc.date.available2015-04-20T08:49:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКлючкович, Т. В. Етапи та особливості трансформації системи вищої освіти в Словацькій Республіці в кін. ХХ – поч. ХХІ століття [Текст] / Т. В. Ключкович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 74–78. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 77 (18 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1836-
dc.descriptionThe topicality of the material expressed in the given article is preconditioned by finding ways to reform the higher education system in Ukraine in the process of integration into the European educational space. The experience of the neighboring countries that are regarded to be the members of the former socialist camp are of the utmost importance in this respect especially Slovakia. The transformation of higher education system in the Slovak Republic at the end of XX - early XXI century is considered in the article. The main factors, stages and peculiarities of higher education development are established in the context of post-socialist modernization and European integration of Slovakia. The conclusion is made about the significant changes of higher education of Slovakia which are aimed at the refreshment of all the branches and regulatory support, contents modernization and methods of the specialists training. Key words: Slovak Republic, reform of higher education, European integration, the Bologna process.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена пошуком шляхів реформування системи вищої освіти в Україні в процесі її інтеграції в європейський освітній про- стір. У даному контексті особливо цінним є досвід країн-сусі- дів колишнього соціалістичного табору, зокрема Словаччини. У статті розглянуто трансформацію системи вищої освіти в Словацькій Республіці в кін. ХХ – поч. ХХІ ст. Встановле- но основні фактори, етапи та особливості розвитку вищої освіти в контексті постсоціалістичної модернізації та євро- пейської інтеграції Словаччини. Зроблено висновок про значні зміни в системі вищої освіти Словаччини, орієнтовані на онов- лення всіх її структур та нормативно-правового забезпечен- ня, модернізацію змісту і методів підготовки фахівців. Ключові слова: Словацька Республіка, реформа вищої освіти, європейська інтеграція, Болонський процес.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectСловацька Республікаuk
dc.subjectреформа вищої освітиuk
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.titleЕтапи та особливості трансформації системи вищої освіти в Словацькій Республіці в кін. ХХ – поч. ХХІ століттяuk
dc.title.alternativeThe stages and peculiarities of the transformation of higher education system in the Slovak Republic at the end of the ХХ - the beginning of the ХХІ centuriesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.