Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18412
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стойка, Олеся Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-14T14:16:25Z | - |
dc.date.available | 2018-03-14T14:16:25Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Стойка О. Можливості використання освітнього досвіду США у розвитку системи вищої освіти України / Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2015. Вип. 1(6). – С. 346-351. – Бібліогр.: с. 351 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18412 | - |
dc.description.abstract | В дослідженні зосереджена увага на трансформаційних процесах у вищій школі США, які відбуваються впродовж останніх десятиріч. Розглядаються основні напрями використання досвіду США в розвитку системи вищої освіти України. Ключові слова: професійна підготовка, вища школа США, трансформаційні процеси. | uk |
dc.description.abstract | This research focuses on peculiarities of transformation processes taking place in higher education of the United States in recent decades. The main directions of the creative use of the US experience in the educational environment of Ukraine have been singled out. Keywords: professional training, the US high school, transformation processes. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | УжНУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні інновації у фаховій освіті; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | вища школа США | uk |
dc.subject | трансформаційні процеси | uk |
dc.title | Можливості використання освітнього досвіду США у розвитку системи вищої освіти України | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНЬОГО ДОСВІДУ США.pdf | 219.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.