Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарцаба, Віра Іванівна-
dc.date.accessioned2018-03-19T09:21:18Z-
dc.date.available2018-03-19T09:21:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВарцаба, В. І. Модель парето-ефективних стосунків контрагентів ринку з позицій концепції інкременталізму як основа гармонізації їх цілей та інтересів / В. І. Варцаба, В. П. Петренко // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2014. - № 2. - С. 86-92.uk
dc.identifier.issn2409-0948-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18423-
dc.description.abstractВ статті на підставі аналізу теоретичних положень, визначень, категорій, закономірностей і характеристик економіки добробуту і концепції соціального добробуту доказується існування прямого зв'язку між фактом досягнення будь-якою системою парето-оптимального стану ринку, як наслідку досягнення і тривалого підтримання гармонізованих стосунків між всіма його учасниками. Ідентифіковано умови забезпечення ефективної взаємодії індивідумів або їх груп на основі їх здатності і готовності до гармонізації власних і чужих інтересів з досягненням рівноваги інтересів і вигод. Продемонстрована доцільність використання теорії інкременталізму для удосконалення і гармонізації процесів взаємодії агентів ринку через реалізацію необхідного управління інтелектуальним капіталом такої складової їх людських ресурсів, як інтелектуальна еліта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловостіuk
dc.relation.ispartofseries№ 2;-
dc.subjectекономіка, добробут, ресурс, стосунки, взаємодія, управління, інтереси, гармонізація, парето-ефективність, інкременталізм, інтелект, талант, рівновага.uk
dc.titleМодель парето-ефективних стосунків контрагентів ринку з позицій концепції інкременталізму як основа гармонізації їх цілей та інтересівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Структурноаналітичне обґрунтування.pdf603.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.