Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузан, Надія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-04-20T10:57:12Z-
dc.date.available2015-04-20T10:57:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКузан, Н. І. Формування позитивного ставлення до праці в підлітків (50-60 рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. І. Кузан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 96–99. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 98–99 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1843-
dc.descriptionThe actuality of the subject is caused by the urgent problems of upbringing children, the formation of their diligence. The historical - pedagogical experience of a positive attitude to labour in teenagers in Ukraine trraughout 1050-1970 s has been considered, which is valuable to the organization of pedagogical process. In the article psychological and didactic factors are considered, which influence the formation of a positive attitude to labour; as well as therole of handmade and social work in the educational process, the conditions and requirements for the organization of labour, which can be used in to further with the formation of positive attitudes of different types of work in the current conditions. Key words: teenagers, a positive attitude to work, teacher, school, Ukraine.uk
dc.description.abstractАктуальність теми обумовлена нагальними проблема- ми виховання дітей, формування у них працелюбності. Роз- крито історико-педагогічний досвід формування позитив- ного ставлення до праці у підлітків в Україні упродовж 1950 – 1970 рр., який є цінним для організації педагогічного процесу. Розглянуті в статті психологічний і дидактичний фактори, які впливають на формування позитивного ставлення до праці; роль ручної та суспільно корисної праці у виховному процесі, умови та вимоги до організації праці, які можуть бути використанні у подальшому при формуванні позитивно- го ставлення до різних видів праці в сучасних умовах. Ключові слова: підлітки, позитивне ставлення до праці, педагог, школа, Україна.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectпозитивне ставлення до праціuk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectшколаuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleФормування позитивного ставлення до праці в підлітків (50-60 рр. ХХ ст.)uk
dc.title.alternativeThe formation of a positive attitude to labour in teenagers (50 s - 60-s of the XX century)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.